• Zwroty i reklamacje

Każdy zamówiony w sklepie internetowym towar można zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru.

Towar może także zostać wymieniony na zupełnie inny produkt, który Sprzedawca posiada w Sklepie. 

Prosimy o dołączenie do zwracanego towaru PARAGONU ZAKUPU oraz wypełnionego formularza zwrotu/wymiany.

Klient zwraca Towar na koszt własny na poniższy adres:

Online S.C. - Autooto.pl

ul. Miałki Szlak 52 lok. 2E

80-717 Gdańsk

tel. 609 679 016

Prosimy o bezpieczne zapakowanie zwracanego Towaru (najlepiej w oryginalny karton). Towar powinien być z plombą zabezpieczającą (jeśli został zabezpieczony plombą), nie może nosić śladów używania ani uszkodzenia. 

Jeżeli Klient korzystający z prawa do zwrotu wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów wysyłki.

Pieniądze zostaną zwrócone po otrzymaniu zwracanego towaru, nie później niż w ciągu 14 dni.

Jeśli zapłata nastąpiła przez PayPal lub PayU – pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób, jeśli był to przelew lub pobranie -  na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.